Nuffnang Ads

Tuesday, March 1, 2011

aku nak KAYA

mcm agak ter"over" jer kan..tp tu la hakikatnya...rase semua org pon nak kaya..tp tu tepulang la plak kt usaha & rezki msg²...bukan aper, rase mcm dah penat jer kje mkn gaji nih..tiap bln sama jer...dpt gaji byr utang...belom pon 10hb, gaji dah ciput...ckp² wat mkn, susu & pampers anak jer...xder pon nk reserved tuk emegency ker aper...klu paper jd diri sediri dah susah...skg nih xper la, seb baik dok ngn MIL...x yah dah nk pkr sewa umah, api air semua...tp sampai bila...xkan la nk biar org tua jer yg byrkan ye dop...bila pkr tang nih jer, kepala pon serabut...boleh jd stress...utang ttp kne byr...cukup x cukup blkg citer...bukan aper, bknnya nk mintak hidup mewah, tp cukuplah nk merase sng skit...klu aku ckp kt org yg gaji aku bnyk nih, msti org pob tekejut...x cukup lg ker...tah la...aku pon x tau nk jwb...ker mmg gaji aku sikit hehehehe...

2 comments:

JuJue said...

yerrrr saya sebulat suara menyokong entry ini... idoooppp e'e.

Elon Noor said...

yeyeyeye...ade gok hok sokong e'e...jom kita kijo sampai tua jue...