Nuffnang Ads

Friday, February 25, 2011

Julia



aper pon nk citer nih, yg buatkan ati nih dok tegedik nk memblog jgk nih psalnye anak dara ku yg sorg tu jer la hehehe...mmg x disangka pon...sedar x sedar, skg dah nk masuk 11 bulan...lg sebln, yakni bln 4 maka cukupla umonye 1thn...ish², rase mcm kejap jer...biaq betul kan...rase mcm sml jer dok tekejar sepital sana sini nk beranakan si kecik bam bam tu...haaa nih pic haku mase pgnt...besar yg amat kan...diri sediri pon tkt nk nengok...hahahaha

2 comments:

shada said...

ni last pic eh.. ingat lagi lepas awak post pic ni kat fb.. terus ilang.. tau2 dah ada pic julia.. dah kuar pun dia.. hehe..

Elon Noor said...

hehehe..lom last lg, nnti tgu...bnyk lg akan nyusul hehehehe