Nuffnang Ads

Thursday, March 31, 2011

ari bz Cik E'

2-3 ari nih akak memang bz...nak update entry pon tak sempat tau...ikutkan banyak je cite yang nak dikongsi. tau² je dah petang..kekadang timing tuk pam susu pon dah lari. seb baik la hasil pengeluaran masih ok  \m/...

okeh, sambung cite..di sebabkan ari nih dah tak tahan gatal tangan nih nak ketuk² kt sini maka akak pon curi² la jgk masa sikit tuk bebelog. mcm² hal dah jd 2-3 ari ni. gossip, spekulasi, cite panas...hmm, tu nanti la akak cite ekk...nanti bila dah pasti baru akak sebarkan...

semalam pon ari yg agak emo jgk la..tak tau la..agaknya sebab dah lama tak menangis kot ngeh², boleh gitu?? nak kata akak tak besyukur, tak jgk...mungkin tahap kesabaran tu dah makin nipis kot...

klu dah gitu, camner nak buat ekkk...nak layan perasan ke @ nak cari penyelesaian...tp bila tiap kali tgk si tecik nih...


terus la akak jd kuat balik...Alhamdulillah...ada jgk penguat semangat nih...walau kekadang penat balik dr keje...tp bila dapat je peluk comel ni, terus hilang segala masalah dalam kepala nih hehehehe...rase macam dialah segalanya dalam hidup akak...wahhhh nih memang kasi emo habis ne hehehehe....

okeh dah, sambung keje lg...^_*

No comments: