Nuffnang Ads

Thursday, March 24, 2011

khabar sedih...

baru ada masa sikit...sebenarnya ari ni pepagi dah dapat kaba sedih dari ex-skol mate. alkisahnya, lg sorg kwn kitaorg nih tgh besedih sbb babynya yg baru umo 2 bulan ++ di masukkan ke ICU HKL sbb ada pendarahan dalaman. wic part akak tak sure...so bila dgr je kaba ni, terus duppp ati jantung segala bagai organ dalaman nih tersentak...teringat kt si tecik bam bam kt umah tu...

citenye, baru 2 ari dihantar ke umah babysitter...smlm pg, wifenya antar baby ok lagi...mksdnya takde ape mslh la..tp bila amik belah petangnya tu, baby Zayyan tu dah tak bape aktif...jd dorg laki bini nih mcm tetanya² la jgk kan. sempat la bwk g klinik g cek...bila g klinik lak, doc suh terus refer hospital..aissshhh, mcm berat jgk nih...skali bila cek kt hospital, doc bgtau ader pendarahan dalaman...terus kene masuk ICU.
adoiiii....lg la akak cemas dgrnya..ye la kan, akak pon ada baby jgk. tp alhamdulillah Julia, MIL akak yg jg..sekurangnya kita tak de la risau sbb neneknya sediri yg jg kan...bila di risik², my fren tu ade tanya ngn BS nye, tp dorg ckp takde jatuh pon...itu citenya la kan...hal sbnrnye wallahualam...

berita tekini yg akak dgr td, baby Zayyan akan di bedah tghri ni sbb pendarahannya dah serius...meremang bulu roma akak dgr...

Ya Allah, Kau selamatkanlah baby Zayyan dr segala kemudaratan..berikan peluang utk kwn ku & keluarga menikmati kebahagiaan hidup besama anak mereka...Amin..sama² kita doakan...


3 comments:

eyna azmi said...

sama sama kita doakan baby zayyan cepat sembuh

maszaki said...

doakan zayyan cpt sembuh...amin3

Elon Noor said...

amin..amin...mas pon ado blog jgk ko?