Nuffnang Ads

Monday, March 28, 2011

pagi Senin yg BZ....

bz ke wat² bz je??? ngeh³....watever la...tp ape pon yg pasti akak mcm lemau + sengal² badan ari nih..segalanya disebabkan oleh si tecik bam bam itu semalam yg tau nak melekat & begayut je ngn ibu dia...

okeh, ikut plan ari ni macam banyak je keje yg akak nak setelkan..ye la date closing pon lg 2-3 ari je kan...tp nape rase tesangat malas ekk...macam kalau boleh, datang keje nak dok tecongok je layan blog hehehehe....boleh ke???

ape pon, akak cuba la manage ari nih dgn yg bemanfaat & faedah...huhuhuhu..semoga akak tidak tepesong ari nih wokeh... amin...


4 comments:

eyna azmi said...

blog elon noor dah berantu ...hahhahaha ... buzy pun sempat lagi tuh jenguk blog

Elon Noor said...

huahuahua...tau tak po...gilo doh aku sero nih...

logorithm said...

Sama lah sini... bz jugak.

G'morning Cik E!

Elon Noor said...

aiyooo...dah ptg la loga...mmg betul bz dah nig..bukan buat² ekkk hihihihihi...