Nuffnang Ads

Wednesday, March 9, 2011

Percaya & di Percayai

sama @ beza mksdnya...hmm, dr td dok pikir..cam sama, cam x...tah la...tp tu la yg nak di luahkan skg nih...mcm² hal betul la...x puas ati, sedih ada, konpius ada, give up pon ada...tp jgn salah phm lak..me & hubby ok je...yg nak di cite nih, pasal hal keje...susahkan klu kita bekeja tanpa ada rasa mempercayai satu sama lain..kene lak klu dah memang cara bekerja bekumpulan..kene la ada give & take mat salleh cakap...

walau kita sendiri dah tau responsibility sendiri tp kekadang rasa kacau pon ada...mcm ader jer org dok perati kita wat keje...tp naper ek...salah kita ke...kan ke msg² ada cara keje sendiri...maner yg urgent di dulukan...@ mmg aku yg x pandai manage keje??? pulak dahhhh...adoiii pening la klu camni...tp aper pon aku dah cuba sehabis baik...klu ader yg x puas ati ngn keje aku, ckp la leklok k...aku cuba takat yg termampu...sbb aku nih bukan kaki kipas...aircond kt ofis nih pon kekadang panas jer aku rase hehehehe...
chawwww...

No comments: