Nuffnang Ads

Monday, April 25, 2011

aku di ragut!!!!

kejadian yg baru berlaku sebentar td...gelang kaki Julia di ragut oleh hamba Allah yg terdesak...

Allahuakbar...kalau dah bukan rezeki akak kan...so kene la terima ngn redha...walaupon dpt kesan orgnya, tp bila di cek oleh polis, tak jumpa plak brgnya...ye la , maybe dia sempat sorokkan brg tu  kan..lg plak org pompuan, polis semua laki..takkan nak raba2 plak kan...sempat cek lakinya pon takde jumpa paper...bkn org Malaysia..so pepaham je la k...

bukan la akak nak mengata sesape, cuma rase ralat + frust je la...apepon, seb baik Julia takde pape...

cuma bila dah jd camni, terus hilang selera makan akak...kempis la pewwwuuttt akak malam ni hehehehehehe...

ralat betul la...sbbnya rantai kaki tu ayahnya yg belikan mase nak raya tu ari...akak suka Julia pakai tu sbb bila dia gerak ada bunyi2 kan...nih macam pelik plak bila tgk kt kakinya kosong je...

cuma yg dapat akak doakan semoga pelaku itu akan mendapat balasan yg setimpal dr Allah...

setiap kejadian ada hikmahnya...Allah suka menduga ketabahan dan kesabaran hambaNya....*_^

No comments: