Nuffnang Ads

Thursday, April 7, 2011

Hepy Birthday JULIA QARMIELA ~ 1 year

ekceli kan, semalam 6 April...si  tecik bam bam tu dah pon genap 1 tahun...ish, macam tak caya lak...dah besar pon Julia. rasanya macam baru jer lagi beranakkan dia...& alhamdulillah, dalam setahun ni senang nak jg anak akak tu...tup tup dah setahun berlalu..igt lg mase ari nak beranakkan dia, kejar hospital sana sini...sbbnya ade doktor yg tak bape nak betanggungjawab (bukan semua la kan)...seb baik la Julia sempat tunggu lg...kalau tak, nanti dalam COB dia, tempat lahir kt maner?? kt WEA7883 la jwbnya hehehehe....

korang pecaya tak, Julia dulu mase lahirnya cuma 2.09 kg je...ye kecik kan...tp seb baik la masih menepati berat yg hospital nak... tgk pic nih, ni lepas beberapa jam dia lahir....


baby hat pon longgar ngn kepala Julia time ni
 
tapi sila la tengok Julia sekarang yeee.....







alhamdulillah, membesar dgn sgt sihat *_^

dan sampai laaaa jgk la akak dapat nyusukan dia lg (walau tak sepenuhnya) tp kalau akak ada, tak payah la sesusah nak suakan dia botol susu yeee...tak ndak nye dia...dan harapnya, susuan badan ni dpt la diteruskan sampai la dia sediri dah tak mau lagi...ngeh³....Amin.

walau dah 1 tahun, sambutan tu belom ade lagi...bila tanya ngn bapaknya, "ikut la...beli kek pon belom reti tiup lilinnya lg" "kek pon abg jgk yg abiskan nanti :)"...
 tp ape pon, akak cuba la buat ape yg boleh...beli kek ke, tak ke, yg penting semua org hepy...

dan semoga Julia akan menjadi anak yg solehah & taat pada ibu dan ayahnya..Amin
*_^

5 comments:

logorithm said...

Happy belated bithday to Baby Julia.

I pon baru sambut birthday semalam 7 April.

Actually tak sambut sebab demam. Aktiviti sambutan dari abang, kakak, dan rakan2 sekerja semuanya terpaksa dicancel.

Cik Cempaka said...

eeeeee.....dah besharrrrr...

Happy buffday tuk si comel

Elon Noor said...

hepy belated beday Logo...selang sehari jer ngn Julia ye...yg ke bape dah ni??? hehehehe

Cempaka, tq dear tuk wish tu...

maszaki said...

hepy besday julia sayangggg..muahhhh!!!

maszaki said...

hepi belated besday julia syagggg muahhhh