Nuffnang Ads

Friday, April 1, 2011

kalau dah salah *_*

bila dah petang jer baru la perasan...rupanya akak dah wat salah...tp kes nih tahun lepas punye hal tp baru perasan ari nih boley tak huhuhuhu...abih tu camner..nak ngaku ke tak ni??? kalau tak ngaku kan lelama org tau jgk...tapi kalau dah ngaku pepaham je la...tadah je la lubang telinga nih haaa...

kalau tak ngaku tu pon maknanya kita tak jujur dalam keje kita kan...tak baik lak gitu..keje penat² cari duit...hasil tu pon guna tuk wat makan pakai diri & anak jgk...huhuhuhu

pening dah kepala nih nak setel camner...nak wat tak tau je ke...mane boley...ape pon, dorg mesti nak tau dr akar umbinya...kalau kasi untung kompeni takpe la jgk, nih kasi rugi maaaa hahahaha....

ape pon, tunggu je la minggu depan yeee...moga akak dapat menyelamatkan diri dari semua masalah ni ^_*

No comments: