Nuffnang Ads

Tuesday, April 19, 2011

♥ YANG KAU SAKITI

cehhh, tgk tajuk tu macam lagu ROSSA je kan...tp memang akak minta ngn dia pon ngeh³....

tp sebenarnya, tajuk tu takde kaitan ngn penyanyi kecik montok tu pon...nih nak cite pasal org yg dah sakiti ati akak nih...cukup rase terkilan dan frust sesangat....bila ape yg kita buat selama ni macam takde maknanya dan tak dihargai langsung...jgn salah paham jgk..nih bukan pasal chenta hati akak tu...kalau ada masalah ngn dia sekalipon, akak takkan la plak nak sesuka cite kt sini kan...masalah rumahtangga kene la pandai jg *_^...

ok, ape yg akak nak cite nih, pasal hal keje...rasa macam dah tawar ati sangat dah...dah masuk 4 tahun keje tp camni jgk la...kompeni nih memang bagus, tgh nak bekembang skg nih...cuma yg akak kurang suka tu pasal pengurusan...tak memuaskan ati langsung...macam dah tak teratur sangat sekarang nih. ada JD pon macam takleh pakai dahhhh....bukan keje kita pon nak kene buat jgk ke??? kalau gaji tambah takpe gak...akak ni kan mata duitan $$$$$$....huhuhuhu. yang akak geram tu, keje melambak nih dia boley cakap kita nih takde keje!!!! okehhh, kalau gitu...kita tak payah buat keje ari ni yeeyyyyyyyy.....

jadi dengan tepaksanya jgk la akak kene la bukak balik jobstreet akak tu..kene la update ape yg patut...dan merajinkan diri tuk pegi interbiew lagi...dah tetua pon nak kene interbiew huhuhuhu...*_^

No comments: