Nuffnang Ads

Thursday, December 15, 2011

MODE : SWING-SWING

^____________________________^

dah 2 hari mode keje swing² aje...tak tau nape...keje banyak tapi di letak tepi...dipikir, ahhhh esok pon boleh buat...perasaan yg sama mcm semalam "em esok boleh buat" tapi hari ni...sama jgk mcm semalam...ehhhhh pusing daaaaa ayat akak +____+

nak kata tak sehat, alhamdulillah jer rasanya. nak kata kene marah ngn boss, dalam minggu nih belom ada lg kot. abis tu napeeeeee ekkkkkk....

kata org, dalam kita melakukan ape pon keje, kene la ada momentum @ motivasi yg nak menggerakkan minda dan badan tu...kalau semua tu dah kurang agaknya mcm ni la jdnya...sebab nak abis tahun 2011 kot...mungkin jugak...plan tuk tahun depan takde ape lagi...tapi sebelom nih penah ade keee ?? +____+

kekadang minda yang mengawal setiap pelakuan kita...kalau kita dah setkan MALAS...maka itulah yg tejadi...sebab tu, sebelom kuar umah nak ke opis, minda kita ni nak kene disetkan @ nak lagi bagus kan, sertakan dengan niat "sahaja aku pegi keje dan buat keje kt opis tu bebaik, takmau layan FB, Youtube segala bagai" okeh tak ???

dah kul 1230 pm, nak kuar lunch dah stat hujan...tapi perot pon dah ngaum...sabarlah wahai perot ku...sesekali kempis sket takpe kan kan kan

wasalam ^_*

No comments: