Nuffnang Ads

Friday, December 2, 2011

SELAMAT HARI LAHIR MAK

1 December, hari lahir Mak (MIL) yg ke 57...alhamdulillah, syukur pada Allah SWT atas keberkatanNya. Amin...(sebab hari nih Jumaat so entry pon kene la berbau kebaikan sikit yeeeee).... ^_*

takde wat celebration ape pon, mr Hubby beli kek je sebiji tuk Mak...nanti kendian la baru belanja Mak makan² ekkk...iyela hari bekeja nih kitaorg malas nak kuar lg plak dah takde kete skg nih susah la nak berangkut semua kan...takkan nak naik moto berempat...korg cuba bygkan laaaaa huhuhuhu...so tunggu la ari minggu nanti, leh la mr Hubby pinjam kete co dia...

malam tadi, mr Hubby balik keje bawak sebijik kek...tapi nak amik gambonye pon tak lalu...kek dah penyek...huhuhuhu. iyela, naik moto...kene lak area umah akak tu bnyk bonggol...telompat² so pepaham je laaaaaaaa...ape pon tak kisah la, janji Mak boleh potong kek tu....


selamat Hari Lahir Mak


Ayong sayang Mak


ini cucu Mak yg suka makan kek



dan lepas makan mesti kene tukar baju

Ayong (nama panggilan aku kt umah ^_*) doakan Mak dipanjangkan umor dan selalu dirahmati Allah...moga Mak sihat dan kuat dan dijauhkan dari segala musibah dan keuzuran. terima kasih sebab jaga Ayong dan cucu Mak yg comel itewwwww....

wasalam ^_*

1 comment:

~Mr. Cool & Cik Kepoh~ said...

follow done sambil klik iklan nuffnang