Nuffnang Ads

Wednesday, January 18, 2012

SEGALANYA BERUBAH SEKELIP MATA

dah 16 hari arwah meninggalkan akak & anak...tapi rase macam tenampak lagi wajahnya & kehadirannya kt memane pon...dan akak cuba kuatkan diri utk redha dgn ketentuan ilahi walau terkadang masih mengharap yg arwah akan kembali :(

segalanya dah berubah..tak penah tejangka dgn fikiran ini yg akan tejadi...senak dada pon masih tak hilang lagi...besarnya dugaan yg Allah bg tuk akak tempuh...ramai yg menganggap akak kuat semangat dan tabah utk lalui semua ni...akak cuba tapi bila memandang wajah si kecik tu, hati nih jd remuk...sian ngn Julia...dah jd yatim piatu kecik lagi...berat mulut nih nk menjawab bila dia bertanyakan ayahnya...tak sampai hati nak bgtau hal sebenarnya...

banyak hal kene setelkan...nak kene stabilkan diri, mental & emosi lagi...nk jg amanah yg arwah tinggalkan lagi...beratnya tanggungjawab nih tuk pikul sesorg...arwah tinggalkan akak, tapi dia juga tinggalkan anak & mak tuk akak jaga...Ya Allah...besarnya ujian Mu tuk ku...segala yg berlaku ada hikmahnya...cuma kita yg belom nampak lagi...kesedihan jg takkan menyelesaikan masalah tapi hati akak sape yg nak jaga...

wasalam...

1 comment:

eyna azmi said...

yon ...sedih aku baca ... tapi aku tahu mu lagi sedih ..redha lah yon ..kami kawan kawan ada ..tempat untuk mengadu ..