Nuffnang Ads

Tuesday, April 10, 2012

JULIA IS "2"

Alhamdulillah my gurl turn 2 years on 06 April...Amin syukur sesangat dengan nikmat & anugerah yg Allah berikan pada aku...walaupon keadaan dah berubah tapi hanya dia sahajalah tanda cinta aku & arwah dan pengubat rindu aku pada arwah...

ikutkan tahun lepas pon takde la sambutan meriah segala bagai, sbb mase tu pon kitaorg pikir Julia kecik lg, bukannya dia paham ade ke tak beday celebration...cuma de la beli kek jgk, sbb klu takde langsung pon macam tak best jgk kan... tapi kek pon dah ade sampai 2 bijik plak, satu sepupu arwah hadiahkan, lg satu beli tuk celebrate kt umah oyang Julia. kira macam sambutan beday kebetulan plak...tapi tu tahun lepas punye cite, mase arwah Ayah Julia ade...tahun ni ikutkan aku tak nak sambut pon, sebab masih terasa kehilangan tu...lg plak macam tak sampai hati nak tengok anak potong kek dengan ketiadaan ayah :( sobsobsob...tapi Mak mintak nak buat, aku setuju cuma tak mau jemput ramai...so Mak jemput adik bongsu dia (mak sedara arwah yg bongsu) & anak angkat Mak satu kuarga je...pastu budak² sebelah umah kawan semain bola Julia...anak aku main bola okeh (nti bila ade peluang, aku nak snap pic dia sepak bola dgn kaki kiri uolsssss)...lg plak Julia pon dah pandai, agaknya sbb Nenek selalu dok sebut kot...dia pon ngikut "epy yu yu"...bila kt tv ke mag, nampak je gamba kek, dia terus sebut...so kene la aku mengalah...
ok dah, tak mau cite panjang..layan je pic beday Julia...

~Kek Beday Gurl~

Ibu & Julia

Ibu tolong tiup yeeee

ape yg aku dok sengih tuuuu ????

jom kita potong kek

antara jemputan


beday gurl yg seriessssss

yg tua tu, Moyang Julia "Yoyot" org Jawa panggil...yg t-shirt biru Nenek Comel (adik Mak yg bongsu

hmm..cantik gak umah ni klu ade deko skit kan

antara hidangan, tapi takde close pic...

Ibu ♥ Julia

antara pemandangan umah yg kosong jeee....

belakang tu, ruang tgh tuk family santai tgk TV

beday gurl yg mmg susah nak senyum :)
aku baru terigt, dalam entry pasal beday Julia yg tahun lepas jgk la, aku penah ckp klu ade rezeki nak buat celebration beday tuk tahun nih dgn meriahnya...dah plan pon ngn arwah...belom rezekinya dan dah takdir kan...luka dihati hanya Allah je yg tau...apepon, Ibu doakan Julia jd anak yg solehah dan taat pada org tua...insyallah Ibu akan jg Julia sebaik mungkin dan berikan yg terbaik tuk Julia...hanya Julia yg Ibu ada sekarang.......


wasalam ^_*

No comments: