Nuffnang Ads

Thursday, April 5, 2012

KENAPE BERBLOG

Salam hari Khamis...hmmm patutnya topik nih dah lama dulu tulis...ke mmg penah tulis?? malas nak carik balik entry tu kot² ade hehehehe...takpe, ade ke takde tulis je la belalang...takde sape nk marah ko pon huhuhuhu...

mase memula ade belog nih, igt cuma nak jadikan mcm diari harian je... @ pon tempat nak bekongsi maklumat je...tapi bila arwah dah takde, macam semangat dah down sket...rase macam takde ape nk hapdate pon. tapi bila dipikirkan balik, tak salah rasanya kalau niat tu diteruskan. bukan ape, sekurangnya ade la tempat nak diluahkan perasaan tu bila rase sedih @ susah ati kan...dan mane la tau kot² ade yg sudi nak bagi nasihat @ semangat tuk aku terus berdiri...nak bekongsi pengalaman ke kot ade yg penah mengalami keadaan ni...camne nak terus survive sedirian...kot adela yg sudi...

tapi yg pasti, tuk menguatkan lagi semangat diri, aku banyak mendengar ceramah² @ kata² nasihat dari ustaz/ustazah @ pendakwah/motivator...hanya itu yg mampu membuatkan diri rasa tenang. aku ini hamba Allah yg lemah, penuh dengan kekurangan...iman dalam diri belom tentu dapat menahan dugaan dan ujian yg sekuat ini...aku sentiasa berdoa pada Allah Yang Maha Kuasa supaya diberi hidayah dan petunjuk utk semua ujian ini...jangan pikirkan kesusahan kita...ramai lagi yg lagi susah dari aku...yg pergi takkan kembali, patah tumbuh hilang tak berganti...life must goes on...


wasalam ^_*

2 comments:

Ain Dzaya said...

keeping blogging..jgn la putus asa..hehe..t bila boring2 baca kenangn lama mesti gelak sorang2 kan..:)

"" Kenapa akak pakai niqab? ".".

Elon Noor said...

hye Ain Dzaya...tq cos support me...and do visit me again yaaa...muahhh...♥