Nuffnang Ads

Wednesday, May 9, 2012

"CONFLICT" ...HERE IT COMES +_______+

tak tau cmane nak mulakan...tapi hati nih rase mcm sesak sgt...mcm kene tindih...buat tu tak kene, buat nih tak kene...berat...hmmm...telebey kopi ke??? @ telebey gula sudaaaa??? ting tong ting tong camtu jgk...takde hasil ape pon...arrgghhhh tetiba lapar (tak boley blah huhuhuhu)...

okeh, straight to the point... tak yah nak belapik beralas...tp topik nih myb akan jd controversi lak...but i've to admit...i'm LONELY!!!! okeh (tutup muka jap)...gosh!!! don't believe i said this huhuhuhu...tak tau la mereka yg on same shoes pon akan rase benda yg sama...tp dr aku dok menjeruk rase sesorg, baik aku luahkan...

after 4 months...i thought i can live alone but NOT...i tried to ignore, not to think...but it keeps coming...emmmm...me -> only human...aku tak pernah lupakan arwah..dia selalu ada...ingatan pada dia tak penah hilang...tapi tak sama...walau aku tetapkan hati, panjatkan doa pada Allah, tapi hati tetap kosong...sunyi...paling tidak, aku hanya lepaskan dengan menangis bila igtkan arwah... :(

but at the same time, rase takut, gusar pon ade jgk...klu nk cari pengganti, nk cari yg cmner...takkan dpt yg mcm arwah...dan lagi aku plak jenis tak suka nk melayan karenah org yg pelbagai nih...itu satu hal, belom lagi mulut² @ cakap² org...kita tak tau ape pandangan org pada kita...mcm yg biase kita dengar @ lihat kt TV la..."kubur masih merah dah carik pengganti" @ "tgk tu si polan si polan, arwah suami baru je meninggal, dah carik penggantinya" ... huh! mulut tempayan boleh tutup tp mulut org pikir la sendiri yeeee...itu belom lg org yg terdekat ngn kita @ family...hmmm...

sekarang aku tak tau nk cakap hal nih sebagai satu masalah @ bebanan yg baru tuk aku hadapi...biarpon hati dah pasrah & redha dengan takdir Allah...tapi ruang itu tetap kosong...bermacam perasaan timbul dan berperang dalam diri...KONFLIK yg takde sape pon boleh tlg melainkan diri aku sendiri...

at the end, what can i do...TURN TO THE CREATOR (ALLAH SWT) AND PRAY VERY BEST FOR THE BLESS...Amin...

wasalam ^_*

No comments: