Nuffnang Ads

Thursday, May 17, 2012

DI SAAT AKU MENCINTAIMU ~ DADALI

tak tau kenape, 2-3 hari nih perasaan mcm tak keruan. susah ati ade, sedih pon ada...kalau gelak pon sekejap je kesannya...dalam kepala lak asyik dok teringat lagu nih, Di Saat Aku Mencintaimu (DADALI)...ermssss...bila dengar bait liriknya, sangat menyentuh hati dan perasaan aku...biarla ape orang nak kata...aku jiwang ke, minah bunga ke sekarang aku dah tak kesah. sebab sesiapa yg kenal rapat dengan aku mesti tau...this is totally NOT me!!!

aku dah cuba hepikan diri. buat macam² benda yg melekakan aku dari terus igtkan dia. tapi nampaknya sangat susah... atau aku yg tak nak lepaskan...4 bulan dah berlalu tapi terasa dia tetap ada. bukan makin lama makin jauh tapi makin dekat adela...




aku inginkan dirimu
datang dan temui aku
kan ku katakan padamu
aku sangat mencintai dirimu
menyendiri lagi
di saat kau tinggalkan diri ku pergi
tak pernah ada
menghiasi hari ku
di saat aku terbangun dari tidurku

aku bukan ape, risau jgk dengan kesihatan diri kalau berterusan cenggini...tapi aku pon tak mintak semua nih. aku cuba terima segalanya dengan rela hati...cuma disebabkan rasa cinta tu yg buat aku aku merasa payah... pada Allah Yang Esa aku pohon dirahmati...semoga arwah ditempatkan dikalangan org yg soleh...Amin

Al-Fatihah

wasalam ^_*

No comments: