Nuffnang Ads

Tuesday, October 2, 2012

APA KABA ENCIK BELOG??

As salam...pe kaba org kampung semua hehehe...sehat ke? ngeh³...

hampir sebulan lebih dah tak menghapdate cite kt belog kesayangan ni. cite banyak tapi disebabkan kemalasan nak mengedit gambar, jadi citenya asyik tertangguh jer. cite raya ada, cite lepas raya ada, dan sekarang cite haji pon ada. bila buka belog, dok tenung menung je, sudahnya blogwalking baca belog org lain hahahaha...tapi best jgk kan baca cite org, macam-macam info dan pengalaman kita dapat.

dan bagi aku pulak, bebelog ni sebab salah satu caranya untuk ekspresikan rasa yang ada dalam hati ni. salah satu tempat untuk mengadu dan luahkan perasaan, cehhhhh gitu hehehe...walaupon ada kalanya rasa tu tak menentu, bercampur baur, tapi sekurangnya ada satu tempat tuk kita meluahkan rasa. iyela, kekadang kita bercerita secara verbal dengan kengkawan. tapi ada satu masa, kita macam tak terluahkan dengan perkataan...ada kalanya benda yang kita rasa dan ingin sampaikan terlalu sensitif untuk dikongsi...dan aku rasa belog adalah satu cara untuk menyampaikan apa yang tersirat (emmm ayat dah macam karangan sekolah la plak)...

apepon, niat kita bebelog tu yang penting...dan aku plak ikut mood hehehehe...aku tak pentingkan berapa ramai yang ngikut atau yang suka baca belog ni, sebab semuanya kt sini terzahir dari apa yang aku rasa dan alami sendiri...sape yang nak baca, baca la..sapa yang nak komen pon terpulang...aku terima dengan ikhlas...

wasalam
^_*

2 comments:

eyna azmi said...

yon aku selalu lawat blog kau ...

Elon Noor said...

tq my fren..bkn xsey bebelog cuma bila ade time, idea xdop, ade idea, time pulop bz hehehe...so loni try jgk carik masa tuk update cite baru...hanya ni la tempat tuk mengadu... :)